Wsparcie dla układu odpornościowego

Układ odpornościowyCzęsto masz problemy ze zdrowiem? Infekcje dopadają Cię wyjątkowo szybko?

Pamiętaj, że i liczne choroby wirusowe, i grzybica mogą stać się dla Ciebie poważne zagrożenie.

A wszystko to z powodu zbyt słabej odporności. Jak ją wzmocnić? W jaki sposób każdy z nas może wspierać swój układ odpornościowy?

Każdy z nas może skutecznie wzmocnić swój układ odpornościowy. Ważna jest tu profilaktyka oraz przestrzeganie podstawowych zasad zdrowego stylu życia.

Suplementy diety, różnorodne menu oraz aktywność fizyczna to najlepszy sposób na to, by poprawić swą odporność i zapewnić sobie lepsza ochronę przed czynnikami mogącymi sprzyjać chorobie.

Jakie składniki diety mogą sprawić, że odporność naszego organizmu znacznie się poprawi? Jakich witamin i minerałów nasz układ odpornościowy potrzebuje najbardziej?

Mocniejszy układ odpornościowy nie musi być marzeniem. By wzmocnić swą odporność, warto zadbać o odpowiednią ilość cynku w swej diecie. Dla układu odpornościowego ważny jest też selen, którego zasługą jest m. in. skuteczna walka z wolnymi rodnikami i groźnymi toksynami. Cennym wsparciem dla nich jest miedź, która pozwala na jeszcze szybsze pozbycie się toksyn będących przyczyną spadku odporności i wielu poważnych schorzeń.

Dla układu immunologicznego ważny jest też chrom. Wpływa on na stężenie cukru we krwi, ma też ogromne znaczenie w walce z takimi chorobami, jak grzybica. Silny układ odpornościowy zapewnić też mogą krzem oraz magnez. Nie brak na rynku suplementów, w których znajduje się magnez, z kolei z krzemem można się spotkać w przypadku sięgania po preparaty ze skrzypu lub po herbatki z tego ziela. Mocniejsza odporność to również zasługa witamin, a szczególnie tych, które są cenione jako przeciwutleniacze.

Roślinne przeciwutleniacze, jak tymianek czy też rozmaryn, również mogą pomóc w walce o silniejszy układ odpornościowy i zmniejszyć ryzyko pojawienia się takich chorób, jak groźna i wyjątkowo trudna w leczeniu grzybica.